close

『你是一個 100分情人!』
看來我只是個當好人的料...
該做既O都懂咗,
但宜家都冇人陪

1.你會記得情人的喜好嗎 ?

    記不了那麼多, 聽過就算了~
    重要的事情我一定記得~~
    情人常常提著, 不記得也難~~
    *對方的一切都牢記著~


2.你能感覺到情人的喜怒哀樂嗎? (不用情人說出口)

    我總是能知道情人的情緒和想法呢~~
    她/ 他 黑面時就知啦~
    我又不是他/她肚子裡的蟲~
    *我能看出情人的表情的情緒, 但不知道他/她內心的想法


3.如果情人不喜歡你跟舊情人去街.....

    彩佢都傻!!
    *跟情人說清楚讓情人放心, 如果情人還是不開心就不去~~
    說明自己跟舊情人是清白的, 然後去街~~
    我都有我既自由~~


4.  情人想要一樣野,好貴, 但你無錢買........

    盡快儲錢買返黎送比佢~~
    *牢牢記住佢, 有錢既時候買返~~
    我買比自己都唔捨得, 點買比你?!
    有錢先算啦~~


5.情人節就到啦, 你會......

    花盡心思比一個難忘既情人節佢~~
    咩節日唔係咁過? 佢花心思就真~~
    事但啦~~
    *比個小小既驚喜佢~~~


6.如果情人因為無謂事向你發脾氣~~

    叫佢唔好嬲~(得把口)
    *用d小禮物氹返佢開心~~之後同佢講清楚自己都會唔開心
    發返佢脾氣~~
    唔理佢...發飽佢囉~~


7.如果情人病左....

    告訴情人樓下有藥賣~~
    趕到情人家徹夜照顧~~
    *去把情人抱在懷內, 聲聲慰問~~
    打電話關心情人的病況

arrow
arrow
    全站熱搜

    PaaKJaT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()